Onda Bunda Cundadır

05.05.2014

Geçen hafta bahsetmiştim kısa bir tatil kaçamağı yapacağımızdan. Sevgili kocamın da işlerini sıkıştırmak pahasına gösterdiği destek sayesinde kendimizi Cundaya attık perşembe günü. Seleni anneannesiyle bırakıp gittik. Dafneye kardeşinin olmadığı bir ortamda anne babasıyla tatil lüksü yaşatmaktı amacımız. Bu yüzden perşembe gidip cuma döneceğimiz kısa bir kaçamak oldu.

Daha önceki gidişimizde karı-koca başbaşaydık ve Cundaya yakışır şekilde balık-rakı/şarap mekanlarının çoğunu denemiş, gezilecek yerleri gezmiştik. O yüzden bu sefer tek tek mekan anlatmayacağım ama çocuk ayağı eklenen bu tatilimizde yeni farkına vardığımız yerlerden bahsedeceğim.

Balığı ve benim gibi deniz mahsüllerini çok sevse de Dafne, tatilin tamamını balıkçılarda geçiremeyeceğimiz için farklı lezzetler keşfettik bu sefer. Mesela daha önceki gidişimizde zeytinyağlı ev yemeklerinin bu kadar güzel yapıldığı Ayna adlı mekanı görmemiştik. Kendilerine "yeme, içme, oturma yeri" diyorlar ki bence de çok haklılar. Sadece lokanta ya da restorant denemez. Mekan tümüyle çok başarılıydı bence. Hatta uzun zaman sonra foursquarede olumlu yorum yazdığım ilk yer oldu. Fotoğraflarını incelemek isteyenler için kendi sayfaları burda.Oturması çok keyifli, yiyecekleri çok lezzetliydi. Dafne uzun süre oturan bir çocuk olmadığı için onu oyalamak da yeni aldığımız oyuncakları sayesinde oldu :)

Aynı sokaktaki Karadeniz pastanesi de Dafne sayesinde keşfettiğimiz bir diğer mekan. Açık kapısının önünden geçerken "çok güzel kokuyor" dedi ve girdik içeri. Daha doğrusu önce o girdi, biz onu takip ettik! Gerçekten birbirinden lezzetli kurabiyeler vardı. Damla sakızlı kurabiyesini hemen orada yedik, damla sakızlı kahvesini de yanımıza aldık. Taş Kahvenin kahvesi manzarasıyla, buranın kahvesi ise sakin mekanıyla güzeldi bence.

Kısmen yağışlı, bulutlu geçen zaman boyunca bol bol yürüyüş yaptık. Zeytin ve zeytinyağını daha önceki turda depolamıştık ama bu sefer hakkımızı mandıra ürünlerinden kullandık. İnek tulum peyniri bence denenmeli. Ayrıca bunun değişik baharatlıları da var. Tavada kızartmalık hellim gibi kıvamı. Biz acı biberli olanını seçtik. Annemlerin de onayını aldı :)

Kısa ama keyifli bir kaçamak oldu. Yediğimiz, içtiğimiz, gezdiğimiz orda kaldı ama bizim yanımıza Dafneyle paylaşılmış yeni anılar eklendi. Kardeşi geldikten sonra ona her ne kadar daha da fazla zaman ayırmaya çalışsak da, tamamen kendine özel zamanı çok bulamıyordu. Okul çıkışında ben Dafneyi alıp bir yerlere götürsem de, bazen Seleni annemlere bırakıp Dafneyle tiyatro-sinemaya gitsek de birkaç saatlik aktiviteler oluyordu tüm çabalarımız. Ayşegül hanımın son görüşmemizde bana dediği gibi "10 saati birlikte geçirdikten sonra 1 saat babasına devretseniz bile size anne benimle hiç ilgilenmiyorsun diye trip atacaktır" noktasına gelmiştik Dafneyle. Bu yüzden bu kaçamak gezip görmek için değil ama Dafneyi şımartmak için iyi geldi :)

Bu kaçamakta bize hem Seleni bıraktığımız akşam için destek veren, hem de Cunda dönüşü hemen evimize dönmeyip tatilimizi uzatma şansı veren canım annem babama teşekkür ederiz :) Keşke çok yakın otursak ve her an görüşsek. Onlarla geçirdiğimiz her an hem maddi hem manevi destekleri ile ilaç gibi geliyor bize. Çocuğunu anneanne sevgisi-ilgisi ile büyüten, bu desteğin kıymetini bilemeyecek kadar çok birlikte olanlara öyle imreniyorum ki :)

İşte bize kaçamak sonrası kalanlar;

Güncellemeler için

standart yolculuk başlangıcı selfiesi :)

oteldeki dolaba saklanan küçük kurt :)

kendi isteğiyle anne babasını iki yanına çekip poz veren pıtırcık :)

rüzgara karşı tost olmuş Dafne :)​

renk cümbüşü :P

sezonun dondurma açılışı yapılmıştır :)

yemeklerine hayran kaldığım ve döner dönmez yapmayı denediğim mekan, Ayna :)